סרטים ישראלים לצפייה ישירה

גבעת חלפון אינה עונה

סרט ישראלי הנחשב לקלאסיקה של ה קולנוע ישראלי שהתרגלנו לצפות בו בכל יום העצמאות. הבמאי והשחקן אסי דיין מביא את סיפורם של חבורת חיילים המשרתים במוצב אי שם בסיני, חבורת החיילים מונהגת על ידי המ”פ שמגר שנוהג להעביר את זמנו בצפייה בתמונות וירחונים פורנוגרפיים והצגת מצגות לא רלוונטיות, וסמל ראשון רפאל מוקד המכונה “ג’ינג’י”.
כשג’ינג’י נשלח להביא חייל המתחמק ממילואים מזה 15 שנה בשם סרג’יו קונסטנזה, הוא נוסע לת”א בכוונה לעצור את החייל ולהביאו לבסיס אולם גם לנצל את ההזדמנות ולעבור דרך ביתה של חברתו יעלי ולבקש מאביה, ויקטור חסון, את ידה בנישואים.

ויקטור מסרב להשיא את יעלי לפני שהוא מחתן את בתו הבכורה שפרה, וג’ינג’י נאלץ לחזור לתוכניתו המקורית ולהביא את סרג’יו חזרה למילואים אולם הוא אינו יודע כי סרג’יו חייב כסף רב למר חסון בנוסף להיותו נוכל אשר הסתבך בכספים גם עם אנשים לא חביבים אשר רוצים את ראשו. סרג’יו מנצל את ההזדמנות שג’ינג’י מגיע למועדון שבבעלותו ומסכים לנסוע למוצב כדי לחמוק מנושיו, ללא ידיעת השניים מסתתרת יעלי בג’יפ הצבאי ויחד עימם מגיעה אל המוצב בסיני. גם ויקטור חסון, המגלה כי סרג’יו חמק ממנו ללא תשלום חובו, נוסע אל המוצב כדי להתעמת עם סרג’יו. הגעת כל הדמויות למוצב הקטן בסיני והאינטראקציה בין חיילי המוצב בניסיון להסתיר את נוכחות האזרחים יוצרת שורה של מצבים משעשעים ומגוחכים אשר מעמידים באור מגוחך את המבנה הארגוני בצה”ל ואת תהליך קבלת ההחלטות של המדינה בזמן מלחמת הכיפורים ואחריה.

גבעת חלפון אינה עונה הסרט המלא הוסר מיטיוב

 


דרגו את הסרט
[Total: 12 Average: 3.3]

סרטים ישראלים נוספים



Exit mobile version