סרטים ישראלים לצפייה ישירה

הקיץ של אביה

סרט קולנוע המבוסס על ספר באותו השם שכתבה גילה אלמגור ואף משחקת בסרט עצמו. הבמאי אלי כהן מביא את סיפורה של אביה, ילדה יתומה מאב בת עשר החיה בפנימייה לאחר שאימה ניצולת השואה אינה מסוגלת לגדל אותה מאחר והיא מאושפזת בבית חולים לחולי נפש. הסרט הוקרן גם בטלוויזיה במסגרת סרטים ישראלים לצפייה ישירה.

בתום שנת הלימודים ולפני היציאה לחופשת הקיץ מופתעת לגלות אביה כי אימה השתחררה מהמוסד והגיעה לפנימייה לטקס סיום הלימודים אולם כשהאם מגלה כי שערה של אביה מלא כינים היא מוציאה אותה מהפנימייה ולוקחת אותה לביתם שבפתח תקווה שם היא גוזמת את כל שער ראשה של אביה, מה שגורם לה להיות גורם ללעג מצד כל ילדי השכונה.

אמא של אביה נחשבת למשוגעת השכונתית מה שלא עוזר לדימוי העצמי של אביה והיא שוקעת בחלומות בהם היא משכנעת את עצמה כי אבא שלה לא מת ולמעשה יחזור יום אחד אליה. הגעתו של אדם בשם מקס למושבה והדמיון שלו לתצלום של אבא של אביה גורמים לה להאמין כי הוא אכן האב האובד והיא מגלה זאת לחברתה במסיבה אולם החברה לא שומרת את הסוד לעצמה ומגלה את מה שאמרה לה אביה לאישתו של מקס, מה שמוביל להתפרצות כעס מצידו של מקס כלפי אביה. מצבה הנפשי של האם ממשיך להתדרדר עד שהיא חוטפת התמוטטות עצבים ומוחזרת למוסד לטיפול ולאביה לא נשארת ברירה אלא לחזור לפנימייה.

הקיץ של אביה לצפייה ישירה – הסרט הוסר מיוטיוב



 

 

דרגו את הסרט
[Total: 11 Average: 3.6]



סרטים ישראלים נוספים

Exit mobile version